dimarts, 2 d’octubre del 2007

so much beauty

This is from the film American Beauty. I've been feeling exactly like this recently:

...there's so much beauty in the world. Sometimes I feel like I'm seeing it all at once, and it's too much, my heart fills up like a balloon that's about to burst, and then I remember to relax, and stop trying to hold on to it, and then it flows through me like rain and I can't feel anything but gratitude for every single moment of my stupid little life...

D'acoooord, la traducció lliure:

Hi ha tanta bellesa al món... De vegades em sento com si la veiés tota de cop, i n'hi ha tanta que el meu cor s'infla com un globus a punt de rebentar, llavors miro de relaxar-me, i ja no intento guardar-m'ho tot a dins, i llavors m'atravessa com si fos pluja, i l'únic que sento és gratitud per cada instant de la meua vida insignificant...

Gràcies Samuel per fer-me venir ganes de tornar a veure aquesta gran peli.

Related links / enllaços relacionats:

1 comentari:

Casteller ha dit...

Ei, Josep!!
Fantàstica pel·lícula... Indescriptible. Em quedo amb el moment del sopar, on, amb tota la calma del món, acumula la ira acumulada durant anys cap al que l'envolta i de sobte, després de salvar els seus espàrrecs, llença el plat contra la paret. Sublim.