divendres, 14 de setembre del 2007

torna polònia

Sí, torna Polònia amb força, i també torno a escriure al bloc. Deu ser l'eufòria que em provoquen els canvis en la meua vida. Espero que aquest canvi (laboral) sigui a millor.

Però estava parlant del Polònia... M'ha agradat la imitació del Pellicer, l'entrevista del Justo Molinero al Papa (i això que no m'agrada el personatge), i la cançó del Lluís Llach sobre els desastres a Catalunya de l'estiu (la lletra d'aquesta cançó l'ha escrit l'Empar Moliner!).



El discurs de rigor del Maragall també ha estat bé, en la línia. La Magdalena Álvarez no m'ha agradat tant...

Nogensmenys, seguirem informant. Adhuc!

Enllaços relacionats:

1 comentari:

Casteller ha dit...

Ei!!

Jo també volia posar un post de torna polònia amb un vídeo però el youtube em va dir que la meva configuració era incorrecta. Llàstima.